Saturday 8 September 2018

Jalan-jalan cari benang


      Assalamualaikum...

    Selamat malam semua... Di malam minggu ni mungkin ada yg sedang bersantai2 bersama keluarga atau sahabat. Alhamdulillah... hari ini ditempat saya mengundi, jadi hari ni dikawasan saya tinggal agak sibuk sedikit kerana masing2 keluar membuang undi.

    Malam ni, saya juga sempat keluar jalan2 dikawasan tempat tinggal saya. Saja ja jalan2 ke car boath, kerana disana ada yang jualan benang2 serta hasil kait. Jadi saya ambil kesempatan ke gerai berkenaan.



    Lihat tu... macam2 benang ada dijual disini, ada benang local dan ada benang dari luar. Sapa yg nak tambah koleksi benang boleh berkunjung ke sini.



Selain itu ada juga dijual hasil2 kaitan beliau seperti beg, sarung botol air dan lain2.



     Selain itu ada juga topi, baby booties keichen yg bermacam2 rupa dan bentuk.



Macam2 topi da kopiah ada dijual disini.


     Sebelum balik sempat dulu bergambar dengan tuan punya kedai Yani Zaini. Kali ni tak banyak beli benang sbb benang yang berkenan dihati tak ada. Next time pulak kita terjah.


No comments:

Post a Comment