Saturday 9 January 2021

Crochet Rose Flower Granny Square

 Assalamualaikum...

Berjumpa lagi kita di kali ini, semoga semuanya sihat selalu. kali ini saya nak share tentang crochet rose flower granny square yang saya buatkan utk tutorial mengait. Juga ini adalah projek untuk mengisi masa lapang di samping meyiapkan video2 tutorial mengait untuk di upload ke youtube.



            Baru sebegini saya mengait, selepas ini mungkin lebih banyak lagi yang saya akan akan hasilkan dengan beberapa lagi warna benang untuk bunganya.Crochet rose flower granny aquare ini boleh dibuat selimut baby. Saya menggunakan warna yang lembut untuk bunganya.

Jika ada para crochector yang ingin mengait boleh lihat di channel youtube saya Diela Crochet atau anda boleh klik di gambar dibawah.

Saya letakkan linknya.

Jangan lupa support channel youtube saya dengan di like,share, comment dan juga subscribe.



No comments:

Post a Comment