Sunday 31 March 2019

Jom Mengait


Assalamualaikum...

    Selamat malam dan selamat berhujung minggu, semoga anda semua berbahagia selalu.

    Dah pun habis cuti sekolah, esok bermula lagi sesi persekolahan. Kejap je masa berlalu, tahu2 dah seminggu.

    Tak tahu nak cerita apa, ni lah sebahagian dari koleksi hasil crochet saya. sebelum ni ada adik2 dari UITM berkunjung ke tempat saya nak buat reseach tentang seni mengait(crochet) ni. Jadi saya pamerkanlah serba sedikit tentang hasil2 crochet saya yg masih berbaki. 



    Sebenarnya hasil crochet yg ada disitu ada yang sudah bertuan, jadi dipinjam sekejap utk dipamerkan.


     Terima kasih Dikno sudi berkunjung ke tempat akak, belajar serba sedikit tentang asas mengait. Mudah2an awak akan sukses dlm apa jua bidang yg dipelajari.

    Jomlah belajar mengait... Kalau ada yang berminat nak belajar, bolehlah hubungi saya.


No comments:

Post a Comment